вторник, 1 март 2011 г.

Интервю с Иън Хардинг


Какво е чувството да си част от това шоу?
-Много е шантаво.Знаех,че още преди началото имахме някаква база фенове,зареди огромния интерес по книгите.Явно съм грешал,защото когато заминах за Европа..леле.Не само тийнейджърки,ами и мъже ми казваха колко обичат шоуто.
Годините ти в гимназията приличаха ли поне малко на тези,изобразени в Малки сладки лъжкини?
-Учех в момчешко католическо училище.Беше много малко,и никога не съм бил близко до някакви скандали.Бях момчето от театъра.Тъй като можех да пея това бе единственият ми избор в 8 клас.След това разбрах,че не с това исках да се занимавам.
Постигнал си много неща.
-Да така е,но никога не мога да кажа такова нещо.Просто искам да играя.Когато стигна 80-те години,тогава вече ще го изрека:Бях актьор цял живот.
Имаш ли любими изпълнители и всъщност каква музика те вълнува в момента?
-Наскоро започнах да слушам Рей Фиенес.Той прави всичко-на сцената е,по телевизията е и най важното-стои извън таблоидите и скандалите.
Падаш ли си по модата?
-Когато бях бедно момче в колежа,си купувах най-евтините и семпли дрехи.Сега,вече обичам по класическите неща-елегантните копчета,джинси и изчистени цветове.Имам много ботуши..никога не съм си мислел,че ще съм мъжът с повече от три чифта обувки,но просто ги обичам.
Можеш ли да ни издадеш нещо за сериала?
-Мистериите започват да се разплитат и всичко излиза наяве,но се появяват още толкова нови ...които преминават във втория сезон.
Ако притежаваше суперсили,какви би желал да бъдат те?
-Да мога да говоря на всеки един език.

Няма коментари:

Публикуване на коментар