вторник, 1 февруари 2011 г.

интервю на Шей

PopWrap : Преди да започнем искам да кажа, че много обичам пияната Емили.
Шей : *смях* Ах, пияната Емили .. всички изглеждат пияни от любов.
PopWrap : Това беше невероятно творение. Ще я видим ли пак ?
Шей : Мая току що замина, а Емили трябва да се вживи в ролята си .. 
PopWrap : Това последния път ли е, когато ще видим Мая ?
Шей : Не знам, тя дойде и нещата се случиха. Но когато всичко излежда розово се случва и обрата .. С всяка нова връзка Емили научава нещо за себе си. Но пък Мая е отишла за малко, така че мисля, че трябва да изчакаме и да видим ..
PopWrap : Хареса ми това, че дори и пияна пак можеше да ядосаш Иан
Шей : Да, обичам този момент. Когато съм Емили се чувствам по-уверена, по-свободна. Тя е готова да поеме голяма промяна сега, и аз се радвам, че хората могат да го видят.
PopWrap : Има сцени, в които си подложена на тормоз от героите
Шей : Да, има .. особено в последния епизод при шкафчетата в училище. Но Емили започва да отстоява себе си, и аз нямам търпение да го видите в следващите епизоди.
PopWrap : Мая ще позволи ли на Емили да разбере кой е 'А' ?
Шей :  Емили е объркана, защото не знае какво да мисли. 'А' се опитва да ги убие, но също им помага. Враг или приятел ? Но всичко това трябва да се разбере, ако 'А' е същото лице, което уби Алисън.
PopWrap : Добре са направили, че има повече от един 'А' 
Шей : Да, и аз мисля така. Ако бях аз щях да създам цяла армия от 'А', защото те са навсякъде. 
PopWrap :  Като говорим за миналата година, ти се опитваше да разбереш кой е 'А'. Отказа ли се ?
Шей : Аз се примирих с факта, че ще научавам мистерията заедно с феновете. И мисля да се държа като Емили - тя няма представа кой е 'А' а и така е по-забавно.
 PopWrap : Миналата седмица като, че ли Емили започна нова връзка ? 
Шей :  Мисля, че Емили винаги се е чувствала като аутсайдер, за това тя се насочва към хора, който са като нея и се допълват. По тази причина тя и Тоби имат много близки отношения.
 PopWrap : Смятате ли, че в бъдеще Емили може да излиза с момчета ?
Шей : Емили преминава през много бурен период от живота си, като губи приятел в гимназията, тормозейки се и проучавайки сексуалността си. Не мисля, че тя ще каже "Аз съм това и онова". Тя просто ще бъде с човека, който обича .. независимо дали е права.
PopWrap : И накрая, сценаристът Кинг ни разкри няколко неща за финала. Вие съгласни ли сте ?
Шей :  О, Боже мой. Нашият финал е просто неописуем. Ако ви разкажа малко ще почнете да задавате въпростим, което ще доведе до още повече въпроси..  Това ще взриви съзнанието ви. Мисля, че ще бъдете очаровани от финала.




Няма коментари:

Публикуване на коментар