четвъртък, 3 февруари 2011 г.

Троян пред seventeen

Днес Троян е имала интервю за SEVENTEEN. ето от какво се е състояло :

17 : Какво да очакваме от сериала ?

Троян : Всичко, което не сте очаквали да се случи ще се случи. Ще има толкова забавни обрати. И това наистина е страхотно. Мистерията ще започне да се разгадава, ще има много отношения и развития м/у героите. Аз съм много, много развълнувана, че хората ще видят това, върху което работим.

17 : Откриваш ли нещо общо между теб и Спенсър ? 

Троян : Бих казала - да. Аз съм израснала в много богато семейство, всички около мен бяха богати. Учила съм в частно училище. Но моите истински родители са много по-различни. Те биха ми казали "остави книгите и излез навън да се забавляваш". И наистина много ги уважавам. Спенсър е по същия начин, само че на нея й казват, че има всичко и не трябва да се оплаква.

17 :  Кой най-много се различава от героя си ?

Троян : Шей - тя е мила и чувствителна като Емили, но нейният стил е много по различен. Тя би дошла в 7 сутринта на токчета и лъскави и тесни дрехи.

17 : С какво свързваш училището си ?

Троян : Когато бях в гимназията имаше същото момиче, като Алисън. Тя ме ужасяваше, но пък аз бях направо влюбена в нея. Тя беше жена, а аз бях просто момиче. Винаги знаеше какво да каже, за да се измъкне от ситуацията, а аз и моите приятелки постоянно я питахме "как го направи ?". За щастие си останахме приятелки.

17 :  Какво ти е усещането за момчетата ?

Троян : Израснала съм с момчета. Знам, че когато някое момче те харесва се опитва да ти го покаже, като става агресивен към теб.

17 : Приятелка ли си с някоя друга млада Холивудска звезда ?

Троян : Ами аз имам късмета да съм родена в Лос Анжелис. Когато бях на 5 най-добрите ми приятелки бяха Мери-Кейт и Ашли Олсън, защото живеехме близо. Когато пораснах малко имах нови приятели, но нямаше известни. Всички звезди са в светлината на прожекторите, но има и хора, които не са известни. Аз не напирах да съм им приятелка, защото почти 1/3 от известните свършват в клиника поради една или друга причина. Аз бях свидетелка, а това не е добре, ако искате да имате обещаваща кариера.

17 :  Какво е било да си приятелка на Мери-Кейт и Ашли Олсън като малка ? 

Троян :  Когато се запознах с тях и започнахме да си играем заедно аз осъзнах, че те не са обикновени. Те бяха възпитани по различен начин. Но и аз съм израснала като известна. Баща ми е продуцент, режисьор и сценарис, а майка ми режисьор и сценарист. Като малка винаги съм си мечтала да бъда актриса и съм си представляла как папараците ме снимат и разпитват.

Няма коментари:

Публикуване на коментар